10.34 PM

Assalamualaikum


Be positive !  jangan sebarkan negative vibes. Huakkk, gaiss :( lately dugaan datang bertubi-tubi. Nasib baik aku ni jenis happy go lucky walaupun kadang-kadang perangai begitu boleh buat aku go to die -.-"apa yang berat sangat dugaan tu moyyy ?

Handphone rosak
Tengah aku banyak kerja, banyak program, sibuk meeting sana sini time ni lah dia mau rosak. Bukan rosak sebenarnya, cuma handphone aku tidak boleh detect service. Bila fikir balik, salah aku jugak. Masa APK hari tu service DiGi down, aku ni tiada kesabaran, balik-balik kasi flight mode. Sekali terus dia merajuk keep on 'searching'. Looks like MH370 tidak jumpa jalan pulang.

Aku cuba sabar, fikir punya fikir memang salah aku. Fikir balik, baik dia bertebiat sekarang sebab masih ada warranty. Haha! kalau boleh tu jangan la rosak kann. Ya Allah, cuba bawak sabar moy! :(

So sekarang, aku guna handphone kawan aku. Tengok tu, satu ujian Allah bagi, 10 dia bagi aku jalan penyelamat. Alhamdulillah. Cuma whatsapp belum dapat install. taktau apa masalah. At least orang masih boleh call/msg aku kan.

Everything happens with the reasons right? Chill :)

P/s:  Aku sudah beli tiket balik ! Yuhuuuuuu

No comments:

Post a Comment