Credit to :

Assalamualaikum

Hi! Lama tidak ketemu. Kamu sibuk ya? Kok aku nggak diliatin sih? haha Miring ispiking indon. How's my day? Yeahh macam biasa. Another two presentation. And final exam. Ya Allah, berapa minggu jak lagi menjelang ramadhan. Alhamdulillah kali ni kos aku awal balik. Inshaa Allah 24 June 2016, 8.30 pagi saya sampai ke bumi peladang :)

Last week kampus aku sambut Pesta Kaamatan dan Hari Gawai 2016. Even aku orang Sabah, tapi it's not part of my culture. Tapi aku tau jugak sedikit sebanyak pasal event tu. Sebab daerah aku mostly bukan area orang kadazan dusun. Aku? Bugis. Tapi tidak original. Banyak sudah campurnya. Di rumah pun cakap melayu seja. Abah aku original bugis makassar. Umi aku campur dayak + arab. Jadi nya aku ! Ada orang cakap macam muka banjar. hahaha jauh terpesong. aku sendiri ndak tau muka banjar macam mana. Tapi aku suka menganjing, mengaku bajau. hahaha ke laut indak !

Sumandak kunun

Skirt dia seksi so cari alternatif lain pakai skirt biasa.

Proud to be Sabahan. Hard to deny that i'm pretty right? *Witch laugh

Di kesempatan ini, saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada beloved aunty muahh ciked, sebab sudah sponsor baju saya untuk pegi dinner. Tapi hahaha malas pula mau pegi sebab this sunday ada sukan kampus ba, dan aku tau aku akan hitam. So lupa kan jak la hasrat tu. So, sebelum muka aku tebakar bak bunga kuaci yang digoreng hangus, mari tah kita beusai


Pre-syawal photoshoot kali ya.

Credit to : Beloved aunty untuk baju lawa ni & crazy supporting roomate for this picture. Nah bunga <@

No comments:

Post a Comment