Hectic week

Assalamualaikum


Every week is hectic week. Ya, itu jak yang aku mampu cakap. Hampir setiap minggu aku ada event. Last week (30.04-01-05) ada APK (Asas Pembudayaan Keusahawanan). Salah satu subjek wajib bagi setiap kos bagi pelajar UMS. Untuk fakulti aku, kami ambik subjek ni waktu sem 4. Cuma mau bagitau, penat nya subhanallah ! huhh

Belum habis lagi penat APK tu, kelam kabut lagi pegi buat kad jemputan untuk Pesta Kaamatan & Hari Gawai. Untuk event ni, I jadi ajk protokol. Kelas bukan ? Hiks Boring sebenarnya.. Asal protokol aku, asal aku protokol. Teringin jugak jadi ajk teknikal ka, logistik ka, pengangkutan ka. haha! Gedik. Next entry lah aku cerita pasal APK. Penat sebenarnya. Mentally & physically. By the way, I need to be prepare for being an interviewee for next session PSM. Good luck dear self and the candidates !

No comments:

Post a Comment